شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

کلیپ : دومینوی خارق‌العاده با 10000 آیفون 5

علم و فرهنگ

تبلیغات

کلیپ : دومینوی خارق‌العاده با 10000 آیفون 5

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com فیلم: دومینوی خارق‌العاده با 10000 آیفون 5♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 

اینا اینقدر پول دارن ؛ یکی شو میدن به من ؟

 

برای دانلود سریع برید ادامه مطلب...!!

                                                             این کلیپ فوق العاده رو از دس ندینا...!!!!

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

منبعسایت رسمی آیفون؛ انتشار مطالب با ذکر منبع و درج لینک مستقیم مجاز است! 
 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,

بازكردن قفل تلفن هوشمند با چشمك زدن!

 

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com  قفل هوشمند تلفن هوشمند..!♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 

با سلام خدمت همه شما دوستان عزیز علمو فرهنگی ؛ این گزارش به معرفی برخی از نکات برجسته کار فضایی هدفیلد پرداخته است.

 

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

بازكردن قفل تلفن هوشمند با چشمك زدن

شرکت گوگل درخواست ثبت یک اختراع را ارائه کرده که به کاربر این امکان را می دهد، قفل تلفن هوشمند و تبلت خود را به جای کلمه عبور با استفاده از حالات صورت به باز کند.

جدیدترین دستگاه های اندرویدی پیش از این دارای ویژگی باز شدن قفل با استفاده از چهره برخوردار است که در آنها از شناسایی صورت برای باز شدن قفل استفاده می شود، اما درخواست جدید گوگل برای ثبت این اختراع فناوری را به یک مرحله جلوتر سوق داده و قفل تلفن همراه را با ویژگهای خاصی در صورت باز می کند.

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 

 

 



برچسب ها : ,,,

نگاهی به 12 فعالیت فضایی اولین کانادایی حاضر در فضا

 ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com نگاهی به 12 فعالیت فضایی♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 

با سلام خدمت همه شما دوستان عزیز علمو فرهنگی ؛ این گزارش به معرفی برخی از نکات برجسته کار فضایی هدفیلد پرداخته است.

 

 

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 

هنگامی که کریس هدفیلد در اواخر دهه 1960 تصمیم گرفت فضانورد شود، با دو مانع روبه‌رو بود؛ وی در آن زمان تنها 9 سال داشت و دوم اینکه کانادا حتی یک برنامه فضانوردی نداشت.

هدفیلد گام به گام خود را به جایگاه پروازهای فضایی رساند و سه بار به فضا پرواز کرد.

وی تنها کانادایی است که به ایستگاه فضایی میر سفر کرده، تنها کانادایی است که پیاده‌روی فضایی انجام داده و فرماندهی اکسپدیشن 35 ایستگاه فضایی بین‌المللی را برعهده داشته است.

وی در روز 10 ژوئن(20 خرداد) اعلام کرد که در روز سوم ژوئیه(12 تیر) از خدمات دولتی و سازمان فضایی کانادا کناره خواهد گرفت.

این گزارش به معرفی برخی از نکات برجسته کار فضایی هدفیلد پرداخته است. 



برچسب ها : ,,,,

شهری كه هنوز كوچه باغ دارد !

   ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com شهری كه هنوز كوچه باغ دارد ! ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 

تهران اگرچه تا دوره قاجارها شهر خوش‌آب و هوا و سرسبزی بود، اما این روزها توسعه بی رویه و افزایش جمعیت پایتخت، چیزی از كوچه باغ ها و تفرجگاه های تهران قدیم به جا نگذاشته است. با این حال، كمی دورتر از این شهر می توانید زندگی شهری را در كنار باغ های سرسبز و هوای خنك و كوچه باغ های روستایی تجربه كنید.

 

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 

از كرج حرف می زنیم. استان البرز و محمدشهر كه یكی از شهرهای تازه ساز این استان به حساب می آید و ساكنانش شانس آن را دارند كه در هوای پاك و طبیعت كوهستانی منطقه زندگی كنند. شاید كمتر كسی فكر كند كه محمدشهر كرج، با همه خصوصیات شهری و معماری امروزی كه دارد، یك تفرجگاه خوب در نزدیكی پایتخت به شمار می آید.

 

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 

بروزترین وب لوکس بلاگ ؛ علم و فرهنگ ؛ شما را برای مشاهده مطلب های بیشتر به ادامه مطلب دعوت میکند...!         
 

 

 

 



برچسب ها : ,

علاقمندان به خرید و مد به میلان سفر کنند !

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com علاقمندان به خرید و مد به میلان سفر کنند!♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 
میلان یا میلانو به زبان ایتالیایی، پایتخت طراحی و مد جهان است. به خاطر وجود موزه ها، آمفی تئاترها و شاخصه های این شهر از جمله کلیسای جامع میلان (چهارمین کلیسای جامع بزرگ دنیا) و سانتا ماریا دله گراتزیه (که با نقاشی های لئوناردو داوینچی مزین شده و جزو میراث جهانی یونسکو محسوب می شود) سالانه 2 میلیون گردشگر به سوی این شهر روانه می شوند. (علم و فرهنگ)
 

درست است که رم پایتخت سیاسی ایتالیاست، ولی میلان است که قلب اقتصادی و مالی این کشور است.

 چون در میلان دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی فراوانی وجود دارد، دانشجویان زیادی نیز در این شهر به زندگی و تحصیل مشغولند که 11 درصد از کل جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

این شهر به خاطر چندین رویداد بین المللی و نمایشگاه های مختلف، از جمله "هفته مد میلان" (Milan Fashion Weekو نمایشگاه مبلمان میلان (بزرگترین نمایشگاه مبلمان دنیا) هم شهرت دارد و اکسپوی جهانی 2015 هم در میلان برگزار خواهد شد.

میلان به دلیل وجود مؤسسات فرهنگی، موزه ها و گالری های مهم مقصد بسیاری از گردشگران دنیاست که بعضی از جاذبه های توریستی میلان عبارتند از:

 

1-1کلیسای جامع میلان (Duomo di Milano)

ساخت دوئوموی میلان یا همان کلیسای جامع میلان که سبکی گوتیک دارد، حدود 6 قرن طول کشید. در سال 1805 ناپلئون دستور داد نمای آن را کارلو پلیکانی تمام کند تا ناپلئون به عنوان پادشاه ایتالیا در این کلیسا تاجگذاری کند. بخاطر اشتیاق او به تاجگذاری در این کلیسا، تمام هزینه های تکمیل آن بر عهده خزانه داری فرانسه بود.

 ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
بروزترین وب لوکس بلاگ ؛ علم و فرهنگ ؛ شما را برای مشاهده عکس ها و مطالب بیشتر به ادامه مطلب دعوت میکند...!
♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com         ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com
 

 



برچسب ها : ,,,

مردی که سالانه فقط 10 بار غذا می خورد! +عکس

 ♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com مردی که سالانه فقط 10 بار غذا می خورد!♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com

 
 
 
ما اگر روزانه سه وعده غذا نخوریم و روزی هشت لیوان آب ننوشیم ممکن است به آخر شب نرسیده راهی بیمارستان شویم. اما انسان هایی در دنیا هستند که تنها از هوا برای زنده ماندن استفاده می کنند.
 

هر انسانی برای ادامه زندگی نیاز به خوردن آب و غذا دارد. بدن ما برای آنکه بتواند حیاتش را ادامه دهد باید ویتامین های لازم را از طریق غذا دریافت کرده و به انرژی تبدیل کند. از طرفی دیگر انسان ها به دسته های مختلف مانند گوشت خوار یا سبزی خوار تبدیل می شوند.

"کاربای لانرول" با همه انسان ها متفاوت است چرا که یک انسان هوازی است. او می تواند از باد و هوا تغذیه کرده و انرژی لازم برای زندگی را دریافت کند. این مرد سالانه شاید کمتر از 10 بار غذا بخورد و به گفته خودش از آن لذتی نمی برد.

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com 

♦بروزترین وب لوکس بلاگ♦ H222.LoxBlog.Com 

بروزترین وب لوکس بلاگ ؛ علم و فرهنگ ؛ شما را برای مشاهده عکس های بیشتر به ادامه مطلب دعوت میکند...!


برچسب ها : ,,,,,,,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.